همه چیز آزاد است چون خدا آزاد خلق کرده.

به نام خدا شروع می کنیم و در این صفحه همه چیز گذاشته می شود.
يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

عشق8

یک عکّاس مشهور نوشته بود:

یک عکس فوق‌العاده

نتیجه‌ی فاصله‌ مناسب عکاس

ازسوژه مورد علاقه‌اش است!


پس برای داشتن یک رابطه‌ فوق‌العاده

همیشه به دنبال بهترین فاصله باشید!

نه نزدیکترین فاصله.

.

.

.

.

.

 .

.

.

.

.

چقدر زود عادت میکنیم

به این نشد،یکی دیگر!

نه!

من  دلم را به این قانع نمیکنم

نمیخواهم تجربه باشی تا بعد ها درست تر رفتار کنم

من دلم میخواهد خودم را اصلاح کنم که تورا بهتر داشته باشم

من مردِ این نشد،یکی دیگر ها نیستم

من 

پای تو

گریه میکنم

ضعیف میشوم

میشکنم 

ولی خواهم ماند...

.

.

.

.

.

.

برای من روز عشق

روزیه که تو به دنیا اومدی

یا روزیه که اومدی تو زندگیم 

یا حتی روزیه که از زندگیم رفتی

برام روز عشق هر روزیه که به تو مربوطه،

هر روزیه که به تو فکر کردم،

هر روزیه که

خیلی به تو فکر کردم..



freecontent.blog.ir

 

.



نوشته شده توسط نعمان میرزایی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

همه چیز آزاد است چون خدا آزاد خلق کرده.

به نام خدا شروع می کنیم و در این صفحه همه چیز گذاشته می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم
امیدوارم از مطالب لذت ببرید و اینو یادمون باشه همیشه خدا با ماست

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

عشق8

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

یک عکّاس مشهور نوشته بود:

یک عکس فوق‌العاده

نتیجه‌ی فاصله‌ مناسب عکاس

ازسوژه مورد علاقه‌اش است!


پس برای داشتن یک رابطه‌ فوق‌العاده

همیشه به دنبال بهترین فاصله باشید!

نه نزدیکترین فاصله.

.

.

.

.

.

 .

.

.

.

.

چقدر زود عادت میکنیم

به این نشد،یکی دیگر!

نه!

من  دلم را به این قانع نمیکنم

نمیخواهم تجربه باشی تا بعد ها درست تر رفتار کنم

من دلم میخواهد خودم را اصلاح کنم که تورا بهتر داشته باشم

من مردِ این نشد،یکی دیگر ها نیستم

من 

پای تو

گریه میکنم

ضعیف میشوم

میشکنم 

ولی خواهم ماند...

.

.

.

.

.

.

برای من روز عشق

روزیه که تو به دنیا اومدی

یا روزیه که اومدی تو زندگیم 

یا حتی روزیه که از زندگیم رفتی

برام روز عشق هر روزیه که به تو مربوطه،

هر روزیه که به تو فکر کردم،

هر روزیه که

خیلی به تو فکر کردم..



freecontent.blog.ir

 

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۲
نعمان میرزایی

عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.